{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ساده اس؛

ساده اس؛
من می تونم تا صبح به ویسگون فحش بدم که باعث بی خوابیم شده،
یا اینکه خودکنترلیم رو تقویت کنم و از گوشی فاصله بگیرم...!
دیدگاه ها (۴)

...

#کنایه😵‍💫😐😂 همش تقصیر ایرانه🫧✨ @fmdorrr

#کنایه😳😵‍💫😂😂تهدید بسیار شدید و خطرناک کشورهای عربی علیه ایرا...

چقدر تنبل شدیم که ساعت ۹ صبح بیدار شدن زود به حساب میاد؟!

بعضی روزها ...آرزو میکنم ، کاش می تونستم به عقب برگردم ...نه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط