{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رو مود خنده نیستم🔗

رو مود خنده نیستم🔗
•𝘧𝘰𝘭𝘭𝘰𝘸 𝘔𝘰𝘳𝘦•🖇🌸
دیدگاه ها (۱)

یه روزی هممون فراموش میشیم :(•𝘧𝘰𝘭𝘭𝘰𝘸 𝘔𝘰𝘳𝘦•🖇🌸

موضوع بزرگی نیست :)!•𝘧𝘰𝘭𝘭𝘰𝘸 𝘔𝘰𝘳𝘦•🖇🌸

هروقت بلاکم میکردن همچین حسی پیدا میکردم.. 😕•𝘧𝘰𝘭𝘭𝘰𝘸 𝘔𝘰𝘳𝘦•🖇🌸

این دنیا بهت آسیب میزنه🔗•𝘧𝘰𝘭𝘭𝘰𝘸 𝘔𝘰𝘳𝘦•🖇🌸

اصن رو مود خوبی نیستم:))

من آدم رویای تو نیستم...#ashvan #اشوان #موزیک #مود #پیانو

میتونم این آهنگ رو بپرستم🛐*   ★     ★  ♡  *   ★           ☆ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط