{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پیجمون رو فالو کن...

پیجمون رو فالو کن...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
من معمولا بعد از فروپاشی هم عادی بنظر میرسم!


غیرعادی نیس؟؟
دیدگاه ها (۲)

صبح زود باکمک مامان خمیرکردیمو نان تنوری درست کردیماگه علاقه...

و گریز از تو بی‌فایده است؛تو در من ریشه دوانده‌ای، مثلِ اندو...

عادیفالو کن 🌷

تو بگو غیر اینه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط