{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و معلوم شد که من تنها لیاقتی که دارم

و معلوم شد که من تنها لیاقتی که دارم
لیاقت مرگه ، حتا لیاقت دوس دخترمم ندارم چه برسه به زندگی.
دوس دارم الان بمیرم بی سرو صدا...
افسردم ، خستم ، سر دردو که نگم ،
مریضم ، بدن درد دارم ، عصابم نمی‌کشع ،
همش دارم نقش بازی میکردم تا
شاید بتونم کسی رو بخندونم
و خب به درک ،
چند روز عاف میشم
شاید کلا اصلا به تخمتون والا
کی به کیه خدافظ.
برام آرزو مرگ بکنین ممنونم.
حقیقتش کم اوبردم
دیدگاه ها (۱۵)

رفیق اولیم نشد.دوس دخترم نشد .بعد خیلیا رفتن ..توهم برادر هن...

اره انیمه واسه بچه هاش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط