و معلوم شد که من تنها لیاقتی که دارم
و معلوم شد که من تنها لیاقتی که دارم
لیاقت مرگه ، حتا لیاقت دوس دخترمم ندارم چه برسه به زندگی.
دوس دارم الان بمیرم بی سرو صدا...
افسردم ، خستم ، سر دردو که نگم ،
مریضم ، بدن درد دارم ، عصابم نمیکشع ،
همش دارم نقش بازی میکردم تا
شاید بتونم کسی رو بخندونم
و خب به درک ،
چند روز عاف میشم
شاید کلا اصلا به تخمتون والا
کی به کیه خدافظ.
برام آرزو مرگ بکنین ممنونم.
حقیقتش کم اوبردم
لیاقت مرگه ، حتا لیاقت دوس دخترمم ندارم چه برسه به زندگی.
دوس دارم الان بمیرم بی سرو صدا...
افسردم ، خستم ، سر دردو که نگم ،
مریضم ، بدن درد دارم ، عصابم نمیکشع ،
همش دارم نقش بازی میکردم تا
شاید بتونم کسی رو بخندونم
و خب به درک ،
چند روز عاف میشم
شاید کلا اصلا به تخمتون والا
کی به کیه خدافظ.
برام آرزو مرگ بکنین ممنونم.
حقیقتش کم اوبردم
- ۱.۳k
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط