از زندگی سیرم آقا
از زندگی سیرم آقا
چرا هر کار میکنیم گناهه؟و چرا هرکاری که باعث میشه یکم حس زنده بودن کنی گناهه؟و چرا لکلکه باید منو مینداخت تو ایران؟به عنوان کسی که بین این ۳۰۰،۴۰۰ سال تو این دنیا به دنیا اومده؟و چرا انقدر فرصتا کمه؟ مثلا چشم به هم بزنی بزرگ میشی بعد پشیمون میشی که چرا تو بچگی هات مثل بزرگا رفتار میکردی بعدم میری دبیرستان و ذکر و خیرت فقط میمونه درس و بعدم که دوره درسی و اینا رو میگذرونی به شغلی میرسی که فقط بخاطر حرف بقیه یا وضعیت مالی و خانوادگی و کشور و اینا از رو ناچاری انتخواب کردی و آخرشم میمیری و کی میدونه، بهشتی ای یا جهنمی...
عهم
اومدم افسردتون کنم برم چون خودم الان کیفم خیلی خیلی کوکه و کرمه شدید دارم😃
چرا هر کار میکنیم گناهه؟و چرا هرکاری که باعث میشه یکم حس زنده بودن کنی گناهه؟و چرا لکلکه باید منو مینداخت تو ایران؟به عنوان کسی که بین این ۳۰۰،۴۰۰ سال تو این دنیا به دنیا اومده؟و چرا انقدر فرصتا کمه؟ مثلا چشم به هم بزنی بزرگ میشی بعد پشیمون میشی که چرا تو بچگی هات مثل بزرگا رفتار میکردی بعدم میری دبیرستان و ذکر و خیرت فقط میمونه درس و بعدم که دوره درسی و اینا رو میگذرونی به شغلی میرسی که فقط بخاطر حرف بقیه یا وضعیت مالی و خانوادگی و کشور و اینا از رو ناچاری انتخواب کردی و آخرشم میمیری و کی میدونه، بهشتی ای یا جهنمی...
عهم
اومدم افسردتون کنم برم چون خودم الان کیفم خیلی خیلی کوکه و کرمه شدید دارم😃
- ۷۰۸
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط