{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

(:ولی متاسفانه من ندارم

(:ولی متاسفانه من ندارم
دیدگاه ها (۳)

اره سیسی😔

هوای خودتو داشته باش!

ینی فقط منم که فکر می‌کنم همه دوستام و آدمای دورم پنهانی ازم...

ایشالا ترم بدی جبران میکنم🤡

رفیقی ندارم متاسفانه گوظ ☝🏼🤓

ولی متاسفانه دیگ به عشق اعتمادی ندارم❕

اسمای فانک هارو میدونم متاسفانه حال ندارم بنویسم_😴🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط