{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

downwithisrael 80380689

دیدگاه ها (۰)

چرا آخه؟ بعضی سوالات خانما واقعا همین جوابو داره 😂

هرجا بودی بازم نحس بودی، فرقی نداشتنمیدانستیم انقدر نحس و بی...

دمت گرم 😂

🕯 *آجَرَكَ اللهُ يا بَقيَّةَ الله...یا رسولَ الله... یا امیر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط