{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو تنهایی و ناراحتیا و وقتی نیاز داریم به کسی تکیه کنیم،

تو تنهایی و ناراحتیا و وقتی نیاز داریم به کسی تکیه کنیم، کنارمونه🫠
تا اخرشم میخواد برامون اهنگ بخونه🫠💖
لیریک این اهنگ قشنگ‌ترینه🥲🤍🎈
آرامشی ک میده ب ادم >>>
دیدگاه ها (۳)

من این خرو نمیتونمششش😭🛐)))

استوری درخواستی تون⭐

زیبایی میبینیم)) مرد، امون بده نفس بکشیم😄🛐

شوهرم اینجوری نباشه چه گوهی بخورم؟

و ذات و شخصیت آدما از رفتارشون با آدمی ک حتی همکلامم نشدن قش...

تو مگر در به دری؟ خانه نداری ای بغض؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط