{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

babak997 39164497

دیدگاه ها (۰)

اره حنا جونم هنوز برام عزیزی فدای اشکهات بشم

ب قول خودت اسمتو گذاشتی یزدان ک نیستی عشق من هستی پسر نیستی ...

۱۲خردادتولدم هست یک سال از عمرم گذشت

😱😱

وای از دل غم دیده رباب 😭😭السلام علیک یا زینب کبری 💔با آب طلا...

امان از دست رفیق 😅😅کیا رفیق اینجوری دارن؟؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط