{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گفتم ک یار نازنین شیشه دلم چی میشه ؟

گفتم ک یار نازنین شیشه دلم چی میشه ؟
گفت: ک دیگ خسته شده با سنگ زده به شیشه..❤️‍🩹👊🏻🪨
دیدگاه ها (۰)

یه جمله ست ولی هزارتا حرف توشه....❤️‍🩹#فکرتو # دوست داشتم

❤️‍🩹💔# هنوزم دوست دارم...

اونی که دوست داره منم..🚫💔❤️‍🩹#عشق یک طرفه #خیانت

یه سری چیزا بر میگرده به ذات آدم.....🥀🫂🚫

ای نازنین به شیشه ما تو سنگ می زنیخوب می دانم در آخرش تو نی‌...

همیشه تنها بودن قشنگ‌ نیستدلم از شیشه است فکرم از سنگ 🌊

شیشه های شانسیمون با قیمت دل‌خواهتون واستون زده میشه 🍓✨️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط