{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خرخون میگه یا ابالفضل ما دیگه چییم🤣🤣

خرخون میگه یا ابالفضل ما دیگه چییم🤣🤣
دیدگاه ها (۰)

من وقتی بسه نت ندارم همچین چرتوپرتای درس میکنم 😑🤣😂

بپرسین

😅😂😂😂😭🤩🤣

خرخون هاااااااالبته به اینا نمیگن خرخون

من زیر بیرق ابالفضل العباسممن زیر بیرق هیچ‌کس دیگه نمیرم...

پیکمی:بچه خرخون کلاس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط