{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

داشتم خواب میدیدم اسکیز اومده مدرسمون بعد من خیلی ذوق داش

داشتم خواب میدیدم اسکیز اومده مدرسمون بعد من خیلی ذوق داشتم کلا جیغ میکشیدم تو خواب بعد بچه های مدرسمون شبیه این بزای فلج به من نگاه میکنن بعد یادم اومد که تو مدرسه ما همه آرمی هستن 😭😭😭😭ببینین من تو خوابم به یاد اسکیزم
دیدگاه ها (۰)

فقط هیونجیننننن

پری ویو های فیلیکس در فرودگاه اینچئون به مقصد استرالیا

حقققققق

خیلییییییییی سختههه

عشق مشکی من⃢☻🥮Part: #پارت_اولویو آیو:صبح زود ساعت ۷ از خواب ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط