{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با اینکه زیاد بی ادبی ولی دوشت دالم 🥺❤️

با اینکه زیاد بی ادبی ولی دوشت دالم 🥺❤️
دیدگاه ها (۰)

هعی ☹️😂

دقیقا منم 👌🏻😂😂😂😂

آخی بیچاره رو زندانی کرده می‌خواد بکشتش🥺☹️💔

🥴🖤🥂

دوثیی ها من نمیتونم زیاد فعالیت کنم تورو خدا آنفالو نکنید من...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط