{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خو هرکیم دل ندرع 🗿💔

خو هرکیم دل ندرع 🗿💔
دیدگاه ها (۰)

ولی واقعا‌بعضی از سیگما ها خعلی مردن🗿👋

من مریض میشم، خسته میشم، افسرده میشم، صدمه میبینم، میخندم، گ...

هرکیم موافق نیست بره خودشو بکشه💆🏼‍♀️

فقط ایلای هرکیم موافق نیس بمنچه😔✨

دیگه به نبودت عادت کرده بودم خو دمو با خیالت راحت کرده بودم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط