{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه وقتا بایدبد باشی..✨

دیدگاه ها (۰)

زیرورو کردم خیابونارو دنبالت عزیزم :💙🎧..

خیلی خوبه این آهنگ... 🥺🤍•🤍🎧:)••

🎧🎧🖤..

گاهی وقتا دلت می‌خواد با همه #مهربون باشی، یه وقتایی هم فقط...

یه وقتا فقط باید گریه کرد ...

#خدایا شکرت#بعضی وقتا واسه از دست دادن بیشتر باید شاکر باشی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط