{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بی نتی درد بی درمون😂😌💀

بی نتی درد بی درمون😂😌💀
دیدگاه ها (۰)

بچه‌ ها یونگی از سربازی اومد؟

دلم براتون تنگ شد بود(:

بچه ها امیدوارم حال همه تون خوب باشه🥺💙اصلا استرس نداشت باشید...

هاها دلتون برای غلطای تایپیم تنگ نشد😂😂

هعی...بی نتی و درد بی درمان...

ولی خودمونیمااا درد بی درمون ب این میگن😂🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط