{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من بچه دومم این چیزا عادیه..😎

من بچه دومم این چیزا عادیه..😎

هیچ وقت کسی رو با بی توجهی امتحان نکنید شاید بچه دوم باشه و بی توجهی براش عادی باشه😂

به هر حال گفتن از ما بود😂🤷🏻‍♀️
دیدگاه ها (۱۱)

رفیقام جواب بدن چه کار کنم منو نمی بخشید؟🫠

وقتی بابات عین کف دست میسناستت..😂😂

ببین من از همه چیزم دارم می‌گذرم تا به این لحظه برسم و تنها ...

وقتی ناراحتی به چی پناه میبری؟🫠😔

...

یادتون باشه هیچ وقت یورو رو عصبانی نکنید ❤️‍🔥😍

بچه ها من دوباره پروفایل رو تغییر دادم😂این مو فرفری گوگولی م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط