{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من همه رو بلد بودم شما ها چی؟

من همه رو بلد بودم شما ها چی؟
دیدگاه ها (۲)

فردا تولدشه........عشقم ، عاشق همه تونم

شیومین...

یعنی من به جای اینکه حواسم به محصول باشه به کای بود...

همه رو بلد بودم

اولین دیس و دیس بک زندگیامون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط