{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما ساده ها همیشه تنهاییم...🥀🖤

ما ساده ها همیشه تنهاییم...🥀🖤
دیدگاه ها (۰)

👌🥀🖤

خب خب خب داداش جونم علیرضا ببخشید من باید دیروز اینو میذاشتم...

🖤🥀⚰🪦🚬

🥀🖤

وَمَرگی‌کِه‌بِه‌شِدَت‌آرِزوست'🕊️🖤'در “نقاشی هایم” تنهاییم را...

منو دوستام وقتی تنهاییم:😅

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط