تنهاتون میزارم اشک بریزید
تنهاتون میزارم اشک بریزید
خوب
شوگا سر خوندن آهنگ بد جور گریه میکرد که فک کنم ترجمه لایو دیروز و بزارم متوجه بشید چرا ولی انقد گریه اش دردناک بود من نشستم باهاش گریه کردم
حالا شما انقد رخ از کنسرت ببینید تا برسیم به نامی و بقیه کنسرت
خوب
شوگا سر خوندن آهنگ بد جور گریه میکرد که فک کنم ترجمه لایو دیروز و بزارم متوجه بشید چرا ولی انقد گریه اش دردناک بود من نشستم باهاش گریه کردم
حالا شما انقد رخ از کنسرت ببینید تا برسیم به نامی و بقیه کنسرت
- ۲.۶k
- ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط