{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ادم دلتنگ چیزی که نداشته، نمیشه.. 🙃

ادم دلتنگ چیزی که نداشته، نمیشه.. 🙃
دیدگاه ها (۰)

خفن بنظر میاد، ولیبگایی رو توش حس میکنی...

چی بگیم؟...

هنو اسمت میاد میشه مغزم قفل...

با اولین قدم، شدی تمام جان من...

ادم دلتنگ چیزیه که هیچ وقت نداشته نمیشه:)💔

نیستی تا از حضورت فیض به همه جانب بریم

آدم دلتنگ چیزی که هیچوقت نداشته ... نمیشه:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط