{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جیهوپ یا جانگ هوسوک ما عاشقتیم❤❤❤❤

جیهوپ یا جانگ هوسوک ما عاشقتیم❤❤❤❤
نه برای لایکو این چیزا ولی واقعا اگه ارمی هستید باید به تموم اعضا احترام بزارید و هیچکدومشون رو فراموش نکنید❤❤❤
دیدگاه ها (۴)

BTS..... 💜💟

BTS

🔥ARMY🔥لطفا بهم احترام بزارید

https://rubika.ir/kimtani

بچه ها اگه ارمی هستید این رو بزارید تو پیجتون

دوستان لطفا فوری برید و به هفتا فرشتمون رای بدید کلا 4روز فرصت داریم.و لطفا یه رای ساده هست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط