{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کسی ک خیلی دوست داشته باشه چیزی از گذشتت نمیپرسه.....!

کسی ک خیلی دوست داشته باشه چیزی از گذشتت نمیپرسه.....!
دیدگاه ها (۰)

دندون لقو بکش بنداز بیرون...!

این پسرا واقعا خوبن...!

مقصر کیه..؟

اگ کسیو دوست داری ثابت کنادا در نیار...!

خیلی دوست داشتم ک دستای تو همیشه مال من باشه 🥲

هیچکس نمیپرسه.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط