{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من رو به اعضا که از هرشخصی برام مهم ترن😭::

من رو به اعضا که از هرشخصی برام مهم ترن😭::
دیدگاه ها (۲)

+++++ما از شیطانم بالا تریم😔😂

پیدایت میکنم:))...

"ما راهو واسه اسیا هموار کردیم!"

صداش درمون تمام زخمامه... 🛐🛐🛐🛐

برام مهم بود؟😄اون برام مهم نبود اون کل زندگیم بود

دیگه برام مهم نیست ، هیچ احساس خاصی ندارم چون همشون رو دفن ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط