مردم چرا بیشتر از 100 شبه میان تو خیابون
کاش مسئولین ما جای آتش بس و مذاکره ای که به اعتراف خود دشمن فقط تله و فریب برای حمله شدیدتر
دشمن رو که در آستانه نابودی بود رو با ادامه جنگ نابود میکردند و کار اسرائیل و آمریکا تموم می شد که مهمترین مقدمه ظهور امام زمان بود.
اما چه کنیم که با نجات اسرائیل از نابودی ظهور به تاخیر افتاد
دشمن رو که در آستانه نابودی بود رو با ادامه جنگ نابود میکردند و کار اسرائیل و آمریکا تموم می شد که مهمترین مقدمه ظهور امام زمان بود.
اما چه کنیم که با نجات اسرائیل از نابودی ظهور به تاخیر افتاد
- ۵۶۸
- ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط