{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هعی..

هعی..
ینفرو دوس داشتم ولی دیگ بیخیالش شدم...
مث قبل بهم اهمیت نمیده و حس میکنم الان دیگ حوصلمو نداره و مزاحمشم
و اصن اوکی نیستم..
دیدگاه ها (۷)

:-)

وای این منم🥲😭

:)))

هعی واقعا خودمو درک نمیکنم که همچین غلطی میکنم... حالم از ای...

امروز حرفایی رو شنیدم که می‌خوام به شما بگم و راه حل و معنی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط