{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچهااااا

بچهااااا
گشادیو گذاشتم کنار رفتم ادیت زدم چطوره?
دیدگاه ها (۴)

بچهاااا ببخشیددددد خیلی وقته نبودم داشتم جر میخوردمممم خلاصه...

یاد یه کشوری افتادم…

سایورا توکیتو/ارت/اوسی شیطان کش

گشادی رو کنار گذاشتم و ادیت زدم👍👀#ادیت #edit #jungkook #jk

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط