{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تاوانتو میدم اما....

تاوانتو میدم اما....
اما هیچوقت تکرارت نمیکنم
دیدگاه ها (۰)

غمگین تر از آنم که تو دانی💔.

امان از روزی که همدردت بشه درد دلت...

بعضی وقت ها اینقدر دلت از یه حرف یا یه قضاوت نادرست ..میشکنه...

((حال من ))خوب است اما خوب را معنا نکن...

هیچوقت فراموشت نمیکنم(:

هیچوقت فراموش نمیکنم.#لحظه_ی_گرگ_و_میش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط