{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعدا ؟!

بعدا ؟!
دیدگاه ها (۰)

پرستیدنی هستن :🛐✨️🪼

خیلی هم عالی ..

مگه زیبا تر از فارسی هم داریم ؟!

همین ...و توقع خیلی بزرگیه ..چون رسم بعضیا اذیت و بدی کردنه ...

بعدا ؟ بعدا منطقی میشم ،بعدا پشت سرمم دیگه نگاه نمی‌کنم ،بعد...

بعدا؟ بعدا میمیره.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط