{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همدیگر را دوست بدارید

همدیگر را دوست بدارید
شاید فردایی نباشششد
دیدگاه ها (۰)

هر کی اومد وسطپیام بده

راست میگه

یه روز شااااد و عااالیواستون آرزو میکنم

قدر دان باشید نه قبر دان...

قدرمو بدون شاید فردایی نباشم!🖤

.دوستـم بدار؛ شاید فردایی نبـاشد 🙃🖤.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط