خدایا هستی ؟؟چرا آدمای ظالم رو به سزای اعمالشون نمیرسونی
خدایا هستی ؟؟چرا آدمای ظالم رو به سزای اعمالشون نمیرسونی
- ۲.۵k
- ۲۴ دی ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط