{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

✌🏼🤫

✌🏼🤫
دیدگاه ها (۰)

مرگ بر دشمنان داخلی وخارجی کشورم ایران#زنده_باد_ایران

#کلیپ_خاص

روح همه جوونای وطنم که این وریکه اون وری شاد لعنت به اونایی ...

حرومزاده ترین رسانه جهان

این مرگ تاجرانه بود...

کاری که واقعا دوست دارم با اون اکس خودشیفتم بکنم : 𝐇𝐞𝐥𝐥𝐨 𝐝𝐞𝐚...

👌👌👌👌👏👏👏👏👏👏

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط