{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خودم بامیا اونم سیاهش😉😬😂

خودم بامیا اونم سیاهش😉😬😂
دیدگاه ها (۵۰)

ماه رمضونم هست ثوابش 80 برابر میشه😂🙋🏻🤧

من فقط تنها امیدی که تو این دنیای بیرحمت دارم اینکه حداقل خو...

حالا نیای زود بگی مشکل از دماغت😄😑

جناب آقای ظریف اینروزا خبری ازت نیست؟😉 میگم راستی از مذاکره ...

اره سیاهش بهترههه😍❤

ارزوی همچین لحظه ای رو برای خودم دارم :)اونم ببینههعی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط