{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شَلوم 😏

شَلوم 😏
.
.
.
البته چون مرض داشتم اینو گذاشتم ..😑😑
منظوری ندارم منحرف 😑🙄
دیدگاه ها (۲)

عشق یا نفرت پارت مثل همیشه نمیدونم چند

دلیل پارت ندادنم :

اینقدر اینو دوست داشتم گذاشتم پروفایل

اینو گذاشتم که شما واس هرکی که دوسش دارید بفرستید .خودم همچی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط