{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پسرا احساسات ندارن

پسرا احساسات ندارن
پسرا:
دیدگاه ها (۳۸)

داداش نرو اونجا درت یه لحظه وا بمونه ربات ها میان میگانت

یعنیچی

هعیییییی

هعی

کی گفته احساس ندارن پسرا؟ اونا نر هان که احساس ندارن سیسی

پسرا اصلاً احساس ندارن!پسرا حتیٰ بعد از چند سال!البته بگما ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط