{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدم بده دنیا رو برای تو نابود میکنه تا تورو نجات بده:) ام

آدم بده دنیا رو برای تو نابود میکنه تا تورو نجات بده:) اما آدم خوبه تورو نابود می‌کنه تا دنیا رو نجات بده:)
شما کدوم دسته اید؟
دیدگاه ها (۱۴)

هیچکس مثل من مراقبت نبود:)

بهش می‌رسی نگرانش نباش:)

زود قضاوت و برداشت نکنیم و همه چیز رو بهم مرتبط نکنیم :)🌚

سخنی ندارم شما اگر حرفی دارید کامنت بفرمایید🗿🌚

تو با دوستت جزوه کدوم دسته اید؟#ونزدی

تو همیشه ادم بده میشیوقتی یه ادم عوضیداستان تعریف میکنه ...

چند دلیل هست که میگه استن همون بیل هست😱۱ـوقتی حافظه ی استن ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط