{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عجب خلقی خدا کرده:))))🤍🌝

عجب خلقی خدا کرده:))))🤍🌝
دیدگاه ها (۰)

دیگه باید با کاپل شون کنار بیایم:)🌚

دیده ی گریان من:)))🙂💔

دوستم نداشتن:)..🙂💔دوستم نبودن!🖤✨

شوگا

خدا گر پرده بردارد ز کار آدم ها...

عجب مردمی داریم ماشالله این بنده خدا پسرو عروس ونوه اش اوایل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط