⭕️ استفاده چندینباره رئیسجمهور از کلمه قحطی آنهم در شرا
⭕️ استفاده چندینباره رئیسجمهور از کلمه قحطی آنهم در شرایط جنگی خیلی عجیب است!
مهدی عسگری نماینده سابق مجلس و تحلیلگر مسائل اقتصادی:
🔹قحطی در کشوری که میتواند با ۱۴ کشور همسایه ارتباط داشته باشد ابدا ممکن نیست.
🔸کشور ما آنقدر مرزهای گسترده دارد که سالی ۱۵ میلیارد دلار قاچاق کالا داریم، چگونه میشود چنین کشوری دچار قحطی شود؟!
🇮🇷تحلیل سیاسی و جنگ نرم
@tahlile_siasi
@tahlile_siasi
مهدی عسگری نماینده سابق مجلس و تحلیلگر مسائل اقتصادی:
🔹قحطی در کشوری که میتواند با ۱۴ کشور همسایه ارتباط داشته باشد ابدا ممکن نیست.
🔸کشور ما آنقدر مرزهای گسترده دارد که سالی ۱۵ میلیارد دلار قاچاق کالا داریم، چگونه میشود چنین کشوری دچار قحطی شود؟!
🇮🇷تحلیل سیاسی و جنگ نرم
@tahlile_siasi
@tahlile_siasi
- ۸۸۷
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط