{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دل از من دلبری از تو....

دل از من دلبری از تو....
دیدگاه ها (۰)

خفه شو دیگه!

آسمان تاریک و شب تاریک 😀

مگه میشه تورو یادم بره

بگو میمونم پیشت....!

دل را کجا پنهان کنم در دلبری تو بی حدی👌

چقدر تو دلبری استعداد دارم🤤

بیچش این سیم ها در دور انگشتان تودلبری کردن همیشه کار انسانه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط