{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گفتی چقدربدمیشد اگهه منونداشتی

دیدگاه ها (۰)

نداره تاب تیشه

یه پریزادیههمخون

بهمین آسونی

وقتی آررونکردم

ببخشید اگهه بددد شدههه😭ساخت خودمه😭#فان #خنده #fun #funny

اونجا که مولانا میگه:گفتی بیاگفتم کجا؟!گفتی میانِ جان ما...#...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط