{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرموقع از ردز هم باشم همیشه ابری ام فقط دنبال یه بهونه ام

هرموقع از ردز هم باشم همیشه ابری ام فقط دنبال یه بهونه ام که ببارم💔🥺
دیدگاه ها (۳)

همه چیز به وقتش خوبه ...بعد از زمان مناسب دیگه حال نمیده

هر چند نگاهت را دوست داشتم ✨️

زندگی هامون فقط دردهای تاسیان رو داره هیچ یک از عاشقانه ها و...

وایب چیزای ساده خیلی قشنگه 🤗

خدا رو شکر همیشه خودشون یه بهونه دستم میدن !💆🏻‍♀🙏🏻💅🏻🤝

بااینکه یه داداش کوچیکتر دارم ولی همیشه ارزو داشتم یه خواهر ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط