{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

الهی شادی بیاد سمتمون

🙏🙏🥰🥰🥰
دیدگاه ها (۱۰)

زمستان مشهد سال قبل

الهی دوباره بتونیم دور هم بخندیم

خدایا خودت محافظ همگی با باش

اسپند دود میکنم برای دوستان گلم که هر جا هستند بدون

عروسی ترک قشقایی...چوب بازی زیبا از ترک قشقایی

میخندی الهی سر خودت هم بیادهمه رفیق دارن ماهم داریم 😑😑

ممنون فداتون شم یکی دیگع بیاد می میرم از شادی 😭🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط