{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو که داری این کیلیپ رو میبینی یه لایک هم کن ! خب!

تو که داری این کیلیپ رو میبینی یه لایک هم کن ! خب!
دیدگاه ها (۲)

شتتتت حق جو کری خودم میارمت ایراننن!😭😂😂😂😂😂

ولی اول کار جنا بد برخورد کرد ولی اِما قشنگ تره

بچه ها لایک و فالو یادتون نره هر روز فعالیت میکنم!

جنا

کل آهنگ بیشتر از این چیزیه که داری میبینی ولی رو این یه تیکش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط