{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگر صدای این آهنگو از گوشی کسی شنیدی...

اگر صدای این آهنگو از گوشی کسی شنیدی...
فقط بغلش کن...حالش خوب نیس
(خودم دارم گوش میدم)
دیدگاه ها (۱۱)

تایم02:02

وقتی زیاد تنهایی...

:)…

آره خب...منم دل داشتم...ولی برای هیچکس مهم نبود

صدای گوشی کمممممم، گوش درد گرفتممممخودم نساختماااا، از چنل پ...

آهنگی که هروقت گوش میدم حالم خوب میشهعکس ماله اهنگ نیست خودم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط