{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

توی مدرسه هیچ رفیقی ندارم بی دلیل میزنم تو فاز غم عادیه؟

توی مدرسه هیچ رفیقی ندارم بی دلیل میزنم تو فاز غم عادیه؟
دیدگاه ها (۴۱)

یکم بریم تو فاز غم....

ویسگون دیگه برام مهم نیست...همش یک دلیلی برای دعوا پیدا میکن...

BTS

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط