{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🤏🏻🤏🏻🤏🏻

🤏🏻🤏🏻🤏🏻
دیدگاه ها (۱۱)

آره گوشیم همیشه رو سایلنته و هیچوقت هم شارژ ندارم☺️

سخت نگیرین و دنبال دراما نباشیدبجاش فقط خوش بگذرونید و خوشحا...

+من خوب میتونم درکت کنم

ولی این پارت مارتین=🛐🧎‍♀️🧎‍♀️

جنی

اگه یه بلینک در آینده ماشین بخره

🥴

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط