{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعا گاهی بخشش بهتر از کینه و انتقام گرفتن هست پس بیاییم

واقعا گاهی بخشش بهتر از کینه و انتقام گرفتن هست پس بیاییم با همدیگه مهربان باشیم چون دنیا ارزش نداره خداسرشاهده 😭😭😭🙏🙏🙏🦋🦋💝🌺
دیدگاه ها (۱۱)

واقعا هم اینطوری هستش

مهربان باشیم به همین سادگی🙂🌱ایرادی نداره اگه گاهی اوقات غمگی...

دامیانم رفاگه کسی خواست دامیان من باشه خبرم کنه🤗اگه واقعا بخ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط