{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رسول گاادددد

رسول گاادددد
خدایی خیلی خوبه
دیدگاه ها (۴)

عارع دیه ما لاتیمیکی نیس بگه بچه کو....بله دیه بیا پایییننن

الان به چک میزنم تو گوشش بچسبه که دیوار در نیاد

حقیقت تلخه:)

ماشالا ماشالا

خدایی آهنگاش خیلی خوبه🥰😍

من خودم ازش بدم نمیومد ولی آقا رسول سیکتیرررررر اصکی رفتم از...

یه ادیت گااااااد...یا کمی کیفیت پایین🤏🏻✨ اما خدایی خیلی خوبه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط