{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

« ( آرزو دارم تو را مهمان چشمانم کنم ) »

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
ما را پس این خزان بهار ی دگر است ۰
اللهم عجل لولیک الفرج
دیدگاه ها (۲)

سپاس تو را ای زیبا پروردگارم

سپاسگزاری دری به روی فراوانی هاست ۰

بجز دیدار آن یار سفر کرده نمی خواهم

۰« در دلم همیشه ذکر خیر خوبی ها ی خداست »۰

همچنان شوق وصالت زنده می دارد مرا

او فقط رهبر نبود ، پدر یک ملت بود

هر پریشان نظر ی لایق دیدار تو نیست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط