{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه بازی بود با همچین جنگنده های قدیمی ای ولی ژاپنی ناو ها

یه بازی بود با همچین جنگنده های قدیمی ای ولی ژاپنی ناو هارو نابود میکردی
اسمشو یادم نمیاد ممنون
دیدگاه ها (۱۲)

بنظرتون چه انفجاری بود ؟

ای مردک پدوفیللللللللللل😭💔

هیچ وقت لبخندتو از دست نده 🗣️🤝

really?🗿💔

ولی اهنگ های قدیمی یه زیبایی دیگه ای دارن...

براتون تعریف کنم؟یادمه با تبلت یه بازی میکردم روی مبل خونه،ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط